Monday, December 29, 2008

Nostalgitrip...

Godkväll!

Här sitter jag och tittar på gamla bilder från tiden i england, innan jag hade träffat M.
Jag minns tillbaka på den tiden med glädje, och tur är väl det eftersom jag aldrig kommer kunna återuppleva den igen...nu har jag ju nya spännande upplevelser framför mig...=)
Jag fick ett mail häromdagen från en vän som jag träffade när jag bodde där och kom att tänka på alla crazy stuff som vi hade för oss...och vilka partypinglor vi var sommaren 2006...

Jag ska också vara ärlig och säga att jag saknar och vill ha tillbax min vanliga midja, mina osvullna ben och att få njuta av 1 glas iskallt vitt vin tillsammans med en vän, eller till en middag med M...lite svårt att undgå den saknaden när jag går igenom gammla bilder...




Bilder från england, våren och sommaren 2006...



2 comments:

Anonymous said...

men jäävlar va fin du va på den bilden där du hade på dig nått vitt! den har jag aldrig sett förut! // D

Linda said...

hehe...ja och målet är att komma i den igen...har den allt i garderoben =)...+ en liadan fast annan färg...