Wednesday, December 10, 2008

Typiskt också...

Jag har precis kommit upp ur ett avslappnande bad efter lunchen, och nu tänkte jag gå ut en sväng. Jag har verkligen inte gjort många knop idag och jag känner inte att det är nödvändigt heller...*softish*

Jag ringde till rekryteringen i morses och frågade om de hade några tider de kommande veckorna, men hon var inte där idag så jag ska ringa tillbaka imorgon.
Däremot ringde en annan av tjejerna till mig nyss och frågade om jag kan jobba på fredag mellan 11.00- 16.00 (konstig tid)...Typiskt tänkte jag för kl 11.00 på fredag har jag ju tid hos frisören och man vet ju hur mycket de har att göra så jag kan ju inte avboka och hoppas på en ny tid detta året...och jag har ju redan väntat i 5 veckor för mycket...men, men, jag bad dem ringa igen om något kom upp...och om inte annat så ringer ju jag dem imorgon...dom blir inte av med mig...hehe...

No comments: