Tuesday, December 30, 2008

God förmiddag.

Jag har precis gått upp och sitter nu och äter frukost. Jag har sovit jättebra inatt, kanske för att jag gick och la mig så sent...

Nu efter frukost ska jag göra mig i ordning och åka iväg för att lämna en sak på jobbet och handla lite inför ikväll och imorgon. När jag kommer hem tänkte jag städa, skulle jag gjort igår, men så kom jag på att jag måste ju ha något att göra idag också...
Jag tänkte också baka lite godis i eftermiddag, ist för julgodis så får jag väl kalla det nyårskarameller ;-)

När M kommer hem idag så är det "fredag" för honom och vi har mycket att se fram emot på nyårsafton =)...därför är både jag och M jätteglada idag...

Jag hoppas att ni också ler lite extra idag för vi har ju ett nytt år bara runt knuten...
PoK/Trasdockan

No comments: