Sunday, December 14, 2008

Jag borde kanske träna lite...

Jag har börjat få känningar i ryggen, (mellan skulderbladen), när jag sitter och när jag jobbar, (ändå tänker jag mycket på min hållning).
Jag har också märkt att mina armar snabbt känns svaga om jag arbetar mycket med dem i högt läge och benen orkar inte sitta på huk längre stunder och det blir riktigt tungt att resa sig...

Jag går ju en promenad minst om dagen men det ger ju inte direkt någon vidare styrka i rygg, armar och ben...Jag borde kanske faktiskt göra några lättare styrkeövningar om dagen nu när jag i fortsättningen ändå inte har så mycket att göra om dagarna...

Jag är verkligt nervös för hur jag kommer klara att jobba imorgon kväll och (särskilt) på fredag (hel)dag...Min kropp kommer vara helt slut när jag kommer hem...

No comments: