Saturday, December 13, 2008

Glad Lucia.

Jag önskar alla en glad lucia.
I morses kunde man nästan tro att jag var självaste lucia, iaf om man ser tillvilken tid jag fick för mig att jag skulle gå upp...05.30!!!, då kunde jag inte sova längre så jag tända ljus, la mi på soffan och läste i några timmar.
Sedan gick jag och la mig nån timme igen tills M väckte mig.
Nu har M precis åkt för att greja lite med en bil under förmiddagen och själv ska jag ta mig en promenad innan jag göra mig i ordning.
Idag ska jag "styla" håret så som jag själv brukar...tänk om uppsättningen igår var ett försök från frisörens sida att dölja ett misstag...hehe...nja, jag ska inte vara sån nu, utan hoppas på att det blir bra, men jag är förberedd på att det kommer kännas mycket kort eftersom hon klippte av ca 3 cm...det behövdes säkert också.

No comments: