Sunday, December 28, 2008

Årets sista söndag!?

Jag nämnde för M att det är ju faktiskt årets sista söndag idag, och på samma gång verkade jag också fatta att det faktiskt är ÅRETS SISTA SÖNDAG!!!???
Jag greps av panik och kom på att det är säkert massa saker man borde göra på en söndag...så kom jag på...att jag har ju rätt mycket ledig tid framöver och att det är ju 52 nya söndagar att göra massa saker på...så paniken har släppt nu...

Hur som helst så har jag lite planer för idag redan. Nu på förmiddagen ska jag och M gå en promenad, (bäst att klä sig varmt), sen i eftermiddag ska jag åka till farfar och fika, och ikväll har jag lovat skinksnizel med råstekt potatis och beaneissås till M...det skulle vi haft igår men eftersom vi var iväg med Niklas och Julia så fick det bli Pizza ist....

Njut nu av detta årets sista söndag, och kom ihåg att vi har bara nya härliga söndagar att vänta =)

No comments: