Saturday, December 27, 2008

Happy Lördag!

Vårat frukostbord i morses...
Våran superbraiga nya kaffebryggare som går att tima så kaffet är färdigt när man kommer upp på morgonen ;-) *lyx*

Jag är så himlans trött på mig själv att jag inte kan somna om på nätterna.
Jag går hela dagen och är supertrött och somnar lätt på kvällen men så vaknar jag vid ca 02.00 och kan inte somna om på 2 timmar så jag ligger och läser och funderar.
Sen när jag väl lyckas somna om är det snart dax att gå upp och såklart är jag ju jättetrött då...Typiskt...Varför blir det så???
Det blir säker bättre snart, dessutom är jag glad att det inte är VARJE natt...
Idag ska jag och mamma åka till stan för att kika lite.
På min inköpslista står stödstrumpbyxor som första prioritering, kalla mig tant, men hellre det än att ha svullna ben och riskera åderbrock...that´s a BIG nono!
Så tänkte jag också se om jag hittar någon snygg halsduk-scarf...Jag har en vit, men det är den enda jag har och det börjar jag tröttna på...
Plastad frotté är också något som jag behöver införskaffa för splälsäng och vagn, jag har bara 2 st hemma, och behöver alltså lite reserver...
Det är väl typ det som jag tänkte kolla efter idag, sen är det ju mysigt att bara gå och strosa lite =)
Hoppas att ni också har några mysiga planer för dagen...

No comments: