Wednesday, December 24, 2008

Våran julafton...

Åh...vilken jättemysig dag. Jag och M är verkligen nöjda med dagen som har varit och inte minst sagt alla jättefina julklappar som vi har fått, allt ifrån damsugare, allt man kan tänkas behöva till en spjälsäng, presentkort, digital fotoram, till film, babystuff och chokladaskar =)
Julbord har vi ätit och såklart också massa julgodis och frukt så mätta är vi.

Jag sitter och bloggar samtidigt som M sitter mittemot mig och puzzlar...när jag tittar på honom så sköljer en ömhetsvåg genom mig...
Vad skulle jag göra utan min älskade M...jag älskar honom så...
(...inte populärt med lipgloss...)
En underbar Papatobe...

...det var skönt att komma hem efter en lång, men underbar dag...

...till en katt som var jättesugen på mat, lek och mys =)...
Jag hoppas verkligen att alla har haft en supermysig julafton och att ni får en fortsatt mysig jul...
Julen är en högtid för gemenskap och glädje, le därför lite extra mot dem du tycker allra mest om, och på det sättet visar du dem din uppskattning...
Jag ler mot dig/ Trasdockan




No comments: