Thursday, December 25, 2008

Fortsatt julstämmning...

Jag sitter här hemma och myser med Pepsi, jag har tänt massa doftljus så det doftar äpple och kanel och lyssnar på julmusik.
Ikväll ska jag och M åka till Johan och Fia för att dricka lite glögg och umgås, det ska bli trevligt.
Jag ska strax fixa i ordning mig lite inför det, (har ju varit ute och gått så håret står åt alla håll).

Dagen har annars varit mycket lugn. Jag och M var inne i stan en lite sväng och precis som jag trodde hade M missuppfattat vad gällde rean, förutom på OnOff, så där köpte vi ett memorycard till våran nya digitala fotoram och en ny kaffebryggare...det sistnämnda gladde M väldigt =), då glädjer det mig med...

Idag är det exakt 2 månader kvar till bebis väntas göra entré och både jag och M längtar. Bebis verkar må väldigt bra och jag bara njuter av sparkarna, (även om de ibland kan bli aningens hårda). Både jag och M pratar med bebisen, och det blir bara mer och mer naturligt.
I början kändes det lite konstigt att bara stå och prata för dig själv...men nu kan jag komma på mig själv att förklara hur mycket jag läntar eller hur ont det gör när den sparkar precis i sidan...





Ni njuter väl av ledighet och julefrid?...

No comments: