Thursday, December 18, 2008

En jättebra dag.

Hejsan alla glada =)

Jag har precis kommit hem från jobbet nu. Det har varit en mycket lugn dag så vi har hunnit med mycket småprat med pensionärerna, vilket såklart de uppskattar.
Min rygg käns dock lite stel mellan skulderbladen eftersom jag har stått, gått och suttit mycket idag men inte legat ner och vilat ryggen, ska strax lägga mig ock räta ut den lite och njuta av sparkarna magen samtidigt =), det sparkas ju alltid när jag ligger ner.
Sedan ska jag slänga ihop lite mat innan M kommer hem också, så vi hinner äta innan vi åker och handlar.
Har jag nämnt att vi har börjat med veckohandling from förra veckan. Vi bestämmde att varje Torsdagkväll ska vi åka tillsammans och veckohandla, ist för att jag ska behöva handla varje dag, det blir ju så dyrt när man köper massa som man egentligen inte behöver.
Det tycker jag är ansvarsfulla av oss att tänka på =), särskillt nu i dessa tider.
Hoppas verkligen att ni okså har haft en underbar dag hittills och att den fortsätter på samma sätt.

No comments: