Sunday, December 21, 2008

Smycken och Heartbreak Hotel.

Här kan ni se mina jättefina nya smycken som jag fick idag. Dom är FAB och jag kan inte välja vilket jag ska bära, så jag har gått och provar dom om vartannat hela kvällen =).
Från pappa med familj...
Från svärmor och svärfar...

Helena Berqvist och Maria Rundberg i Heartbreak Hotel
Ikväll kommer en Svensk film som heter Heartbreak Hotel. Jag har hört att den ska vara jättebra och därför ska jag se den. M har redan sett den, och till och med han säger att han vill se den igen för den är så bra...
I morgon ska jag jobba så jag skriver när jag kommer hem. Ha en jättemysig söndagskväll och möt den nya veckan med ett leende, för den kommande veckan är ju faktiskt till för glädje.

Nu säger vi i familjen Godnatt till bloggen, M och Pepsi ligger i soffan och jag ska inta den andra och njuta av hur bebis sparkar i magen.
PoK/ Trasdockan

No comments: