Tuesday, December 23, 2008

Dagens mamatobe




Eftersom jeans och andra snygga byxor är uteslutet ur mitt liv just nu blir det ofta att jag väljer strumpbyxor, legins och tights men en bekväm tunika/klänning till.
Så blev det idag också, och eftersom det inte är halt ute har jag dessutom kunnat njuta av att använda mina snygga bruna stövlar...som jag trånade så efter i höstas innan jag bestämmde mig för att köpa dem.
Nu ska jag åka till jobbet, och kanske blir detta min sista arbetsdag innan jag går på ledigt...känns lite vemodigt att tänka så, men samtidigt ska det bli skönt att bara vara hemma och njuta av graviditet, och mentalt förberedande...som jag sa till BM idag..."att redan nu få in bebisen i vardagen", hon tyckte det var bra sagt och sa att hon kommer låna den komentaren i fortsättningen =)...
Ikväll när jag kommer hem ska jag laga middag, (idag blir det kassler), så ska jag och M ha uppesittarkväll med glögg och pepparkakor...
Har ni något speciellt planerat för ikväll?, iaf hoppas jag att ni får en riktigt mysig kväll, och glöm inte att visa varandra uppskattning...
PoK/ Trasdockan

No comments: