Wednesday, December 24, 2008

Julens outfit.

Dagens Papatobe köpte ny hood igår, som han inviger idag... han är så fin!
Dagens Mamatobe får äntligen inviga nya klänningen...
Vecka 30+6
Dagens mage sparkar livligt =)
Här ser ni de enkla broderierna på kragen, jag tycker det är sjukt snyggt med diskreta detaljer...
Vi ska snart åka iväg till svärmor och svärfar där vi ska spendera dagen =).
Det käns lite konstigt att inte åka till mormor och morfar denna julafton eftersom jag har gjort det i hela mitt liv, men det är dax för mig och M att skapa egna traditioner som vårat barn sedan förhoppningsvis kommer att finna trygghet, julkänsla och glädje i...
Ikväll ska vi iaf gå hem till mamma och vara lite med henne också, för det vill ju jag så gärna,...och vi behöver ju inte gå så långt...=)
Ha nu en riktigt, riktigt mysig julafton så skriver jag ikväll igen.
PoK/ Trasdockan





2 comments:

Anonymous said...

God Jul gumman (och M såklart).
Vi har haft svenskt julbord och nu har vi precis gjort iordning en liten "feast" för Tomten o Rudolf när dom kommer inatt. (mince pie, carrots, milk, sillsallad, Janssons och lite choklad just for luck)
Ha en riktigt god fortsättning....
VBF xx

Linda said...

God Jul till familjen Barker också!
Jag antar att ni inte kommer hem i jul, men på söndag ska jag till farfar och Barbro, och då kommer jag få träffa Anna och Lukas...spännande, har ju inte sett lukas sedan han var minibebis =).
Ha en jättbra fortsättning på julen och hälsa familjen och Pauline.
Kramar/ Linda