Tuesday, December 9, 2008

Skolan och stan

Köpte en ny tunika idag. 149:- H&M
Den är enkel svart med svart broderi över bysten.
Tänkte ha det svarta skärpet till.
Jul och eventuellt nyårsoutfiten...
Hemma igen. Skolan flöt på smärtfritt så vi kom därifrån tidigt och jag gick fram på stan för att köpa lite julklappar.

Nu har jag fått reda på mina betyg i alla ämnen, och jag har fått vad jag förtjänar =).
Det käns så speciellt att vara i skolan nu, ungefär som veckorna innan studenten, allt är klart och man bara väntar på terminens slut, alla önskar varandra lycka till i fortsättningen, och det käns lixom som att alla sakta med säkert tar in att vi faktiskt är färdiga nu.
Både skönt, men också lite tråkigt, för det har varit roliga 1,5 år...

Våran klass ska ha avslutning fredag den 19:e, och det ska såklart bli jättekul. Då ska vi äta och ha lite trevligt tillsammans med lärarna.

No comments: