Friday, December 26, 2008

Tack älskling!

Svart klänning, snyggt strassskärp
Mönstrad tunika.
(Min kläder kommer från Kappahl)
M har köpt nya kläder till mig och sig själv till nyår.
Än har jag inte bestämt vilken jag ska ha på nyår men båda är jättefina =).
M köpte en fin vit skorta med svartka ränder, svarta jeans och 1 par snygga skor till sig själv, så han kommer som vanligt att vara jättafin...
Nu ska vi gå till mamma dit vi är bjudna på middag idag. Det ska bli Tacopaj, som lite omväxling från all julmaten, det kan väl vara på sin plats.
Hoppas att ni har en bra annandag jul och en bra start på detta årets sista helg =)...
Tänk att jag blir såhär bortskämd av mina nära och kära runt om mig. Denna julen kommer jag aldrig att glömma och jag är så glad att jag har förevigat den med fina bilder och minnen här på bloggen, så jag alltid kommer kunna gå tillbaka och minnas =).
Mitt liv är verkligen riktigt mysigt och innehåller allt av livets goda, och jag är så lycklig och tacksam för det.
Jag har mycket glatt att minnas, och så mycket fint att se fram emot...
Life Is Good/ Trasdockan


No comments: