Thursday, December 18, 2008

Bloggaholic

Jag hjärta bloggen...


Nu har jag och M precis tagit varsin kvällsmacka, kan vara rätt gott ibland.
Jag ska strax lägga mig och läsa lite för boken jag läser just nu är sjukt spännande, dessutom behöver jag komma i säng tidigt ikväll eftrsom jag har en heldag med jobb, stress och klassavslutning framför mig imorgon.



Det betyder alltså förmodligen att min blogguppdatering även imorgon kommer att svikta en del. Här kan jag tydligt märka hur jag har drabbats av bloggångest. Jag känner hur ångesten smyger sig på om jag inte har bloggat på morgonen innan jag ger mig iväg för dagen, eller om uppdateringen varit aningens dålig under dagen.
Alltså jag ÄR en bloggaholic...hehe...

Hur som helst hoppas jag att kunna skriva några inlägg trots att jag kommer ha fullt upp...Bloggen är nästan som min bästa vän, och faktiskt får den mig på jättebra humör när jag får skriva av mig om allt möjligt som kommer från mitt hjärta =)

Nu säger jag godnatt till bloggen, och önskar alla en trevlig fortsättning på torsdagen. Imorgon när vi vaknar är det fredag och bara det är ju värt att le lite extra för...

No comments: