Monday, December 15, 2008

OBS. Klagoinlägg

(OBS. detta inlägg är ett klagoinlägg så kanske inte så kul att läsa, men eftersom detta är min dagbok måste jag få utrymme att skriva om sådant som är mindre kul också.)

Då var vecka 51 igång, och hos oss måste jag säga att den börjar sådär bra...
Det ska nämligen komma kabelsnubbar hit för att dra någon kabel så vi har flyttat ut alla möbler från väggen i sovrummet och i vardagsrummet för att de ska komma åt...så det är väldigt rörigt just nu här hemma, och jag gillar det INTE.
Dessutom eftersom alla övriga kablar måste vara ur vägen betyder det att vi varken har tillgång till tv eller telefon...

Nu kommer det som upprör mig mest...Dom VET inte om dom kommer i eftermiddag....eller i morgon...så det betyder att allt måste vara förberett för att dom ska komma (OM dom kommer), och med andra ord nästan obeboligt, KANSKE ända tills imorgon...
Det minsta man kan begära är väl ändå att dom håller sig till EN dag...
Ja,ja denna gången fick vi alf veta av Hyresföreningen att dom måste ha tillgång till lägenheterna...förra gången (i sommras) fick vi inte ens reda på det, förens dom kom och knackade dörr och klagade på alla som inte var hemma för det var semestertider...

Så nu har jag fått ur mig det...

No comments: