Monday, December 22, 2008

Soft kväll.


Jag och M har precis ätit...jag ska ärligt säga att min tanke har hela dagen varit att vi ska ha kassler, ris och kantarellsås till middag idag, men när jag kom in från promenaden med mamma visade M sin julklapp som han hade fått från sitt jobb...
Det var en julkorg med massor av ostar, korv, lax, sill, choklad, kaffe och andra delikatesser...och lat som jag kände mig så skyndade jag att städa här hemma och sedan satte vi oss för att smaka på de olika godsakerna...Ibland får man göra det enkelt för sig, och kasslerna finns ju kvar...
M ska strax gå iväg för att spela innebandy och jag tänkte betala lite räkningar, inte heller dem försvinner ju av sig självt...precis som kasslern...haha.
Sedan ska jag bara softa ikväll.
Imorgon har jag sovmorgon, så jag ska njuta av den tanken eftersom jag som sagt sov dåligt inatt...

No comments: