Tuesday, December 16, 2008

Happy Tisdag!

Jag ska verkligen njuta av denna tisdagen eftersom det är min enda hellediga dag denna veckan.
Rekryteringen ringde nämligen nyss och bokade mig en heldag på torsdag, så nu sk jag iaf jobba kommande vardagar...käns rätt bra, men kroppen blir trött.

Idag ska jag och M på första Föräldra utbildningen. Det ser jag verkligen fram emot för det är ju inte så många i min kompiskrets som har barn ännu/ ska ha barn inom det närmaste, så det blir kul att träffa några som är i samma situation som oss.

På vägen dit ska jag köpa en chokladkaka för jag är jättesugen på choklad kom jag på efter frukosten nyss.


Favoriten är Marabou med krossad daim...
Nu ska jag ge mig ut på min dagliga promenad innan jag ska göra mig iordning...(jag tycker det är så svårt att veta vad jag ska ha på mig nu för tiden när inget passat längre)...
Happy Tisdag!

No comments: