Friday, December 12, 2008

Nästan som julafton, 12 dagar för tidigt.

Här är smyckena som jag gjorde till mig själv. Jag är jättenöjd med den här designen för den är enkel och ändå väldigt snygg...
God Jul Linda önskar Linda...=)

Årets julklap till de som jobbar i Lidköpings kommun är Bio biljetter.
Jag tycker att det är en jättebra julklapp och jag sänder tusen tack till kommunen =)

Familjen här hemma har Tv-kväll och med detta inlägg säger vi godnatt till bloggen och önskar er en fortsatt trevlig fredagskväll.
PoK/ Trasdockan med familj

2 comments:

Anonymous said...

får ALLA som jobbar inom lidköpings kommun biobiljetter. Jag har då inte fått några:-(

Linda said...

Då tycker jag att du ska kolla med din chef, för oftast så är det chefen som delar ut julklapparna.
Klart att du ska ha din julklapp.
Ha en bra dag.