Tuesday, December 30, 2008

Mysig promenad.

Jag och M har precis kommit hem från svärmor. Jag hade precis hunnit klart med städningen när M kom hem lite tidigare än vanligt. Vi åkte direkt till svärmor och svärfar för att förbereda några saker inför imorgon ;-).
Dessutom hade vi bestämt att vi skulle ta en promenad så vi gick ner till sjön från hemifrån svärmor och svärfar. Det var tjock is på sjön så jag och M kunde gå ut en bit...det var lite läskigt i början, men efter ett tag vågade jag ta mig ut en bra bit faktiskt =)...med M som stadigt stöd...
M hade köpt en nyårspresent till mig, han vet precis vad jag tycker om...=)

Jag och M ute på isen...

Fina naturbilder...

Nu ska jag laga lite mat. Ikväll ska vi ha Tacos eftersom det känns lite speciellt såhär på årets näst sista dag...
Hoppas att ni unnar er själva och varandra en mysig kväll...



No comments: