Friday, December 19, 2008

På väg...




Lite tråkigt att alltid ha samma tunika vart man än går, men dom i skolan har ännu inte sett den och jag vill inte använda min jul/ nyårsoutfit än heller så denna får det bli.
Dagen till ära har jag satt lite finare skor på mina fötter =), högklackat är inte allt för ofta jag bär längre, men i kväll är det inte halt och jag har inte direkt ont någonstans heller så finfint ska dé vá!

Nu ska jag strax åka och hämta upp maten innan jag ska bege mig till skolan där vi alla ska träffas och äta tillsammans med lärarna.

Kvällen kommer säkert bli jättekul, men samtidigt kommer det säkert att bli lite vemodigt också, för vissa i klassen känner jag ju ganska bra nu och hoppas att vi kanske kan fortsätta hålla kontakten...trots att vi går lite skilda vägar nu i vinter...
Ha en bra kväll...det ska jag ha!
PoK/ Trasdockan

No comments: