Friday, August 14, 2009

Underbara vänern

Åh, vad härligt det är att vara på sjön...och när man kommer hem så känner man sig så där trött så man inte orkar bry sig att man visst har råkat bränna sig lite, även fall man helt säkert inte kände något när man väl satt där och intog olika possisions för att fånga solens strålar allra bäst...och jämnt...

Så känner jag idag...jisses vad jag är röd...(som en kokt kräfta)...

Min "syster" Julia och hennes pojkvän kom ut till ön med vattenskotern, som jag såklart inte var sen med att tacka ja till att åka med på, när de frågade...såklart så var också jag den enda som flög av...Men attans vad kul det var!...(så fick man badat också ;-)

Nu ska vi fixa lite tacos här hemma och bara ha en soft kväll. Sjön suger som man säger, och jag är verkligen helt slut...

Hoppas verkligen att ni också har haft en FAB fredag...och fortfarande har!




På väg till ön åkte vi förbi och tittade på Navens fyr


Min älsklingspojk fick styra skutan...ne, men han fick låtsat när han satt i morfars knä ;-)..


Jag och finaste Rebecca
(2 solstrålar)...

Jag är så tacksam för denna soliga dag. Jag har bara njutit och sugit åt mig solen och allt det underbara...
Jag vill inte att sommaren ska vara slut ännu...

2 comments:

annett said...

Underbara bilder på sjön. Blir avundssjuk. Eftersom vår båt är trasig.Ni hade tur med vädret. Lilleman såg ut att trivas bra. Kul att han vänjer sig eftersom han ska bli fiskare med farbror robin. kram och sov gott

Linda said...

Ja, Tor trivs bra på sjön, och han gillar att åka båt...somnar oftast =)...