Thursday, August 27, 2009

Bus och mys

Medans M var ute och sprang i eftermiddags så passade jag på att busa med en mätt och nöjd Tor...(baktanken var att han skulle bli trött och somna, så jag kunde laga mat...och det blev han, så han sov i ca 1 timme =)
Nu har han dock varit vaken och livlig ett tag, men börjar nog komma till ro inför att somna för natten. Han ligger på överkastet på golvet tillsammans med M och myser, de är så fina min älsklingar!

























Gissa om jag blev glad i eftermiddag! Jag hade fått ett sms, från ett nummer som jag inte kände igen, men när jag läste det så förstod jag ganska så snart vem det var.
Det var en gammal vän som jag träffade när jag bodde i england, och på söndag så har hon vägarna förbi den lilla stad där jag bor, så vi ska träffas då! *Hurra*!
Vissa dagar bär verkligen med sig så underbara överraskningar som gör att hela livet lyses upp. Åh, jag blev så glad!
Nu ska jag fortsätta titta på Simon och Thomas på TV, (snegla iaktagande på mina älsklingar som ligger på golvet, och bara njuta av att de är mina ;-)...
Hoppas Du också njuter av dina kära ikväll.
PoK/ Trasdockan

No comments: