Saturday, August 22, 2009

En förmiddag på fotbollsplan

Vi har varit och tittat på när M och resten av laget "Kötta", (Kottarna), spelade fotboll nu i förmiddags.
Men jag kände efter några timmar att det var dags att gå hemmåt, Tor var trött gnällig och nog lite hungrig...
Ms lag har gått vidare och vi får väl se hur det går för dem, och om jag och Tor kanske går ner till idrottsplatsen senare igen, men just nu väntar jag på att Tor ska vakna så han kan få sig lite mat i magen. Han somnade ju på vägen hem så jag bäst att låta honom sova =)...
Hoppas att ni har en FABalicious lördag!
Tor var en riktig supporter...Blåklädd och allt ;-)
Match pågår...
(M gjorde mål i första matchen, synd att jag kom efter och missade det)
Här står de uppradade =)
Wallentin, Tor och Elliot...



Pojkarna hos sina pappor

Hejja Pappa!






No comments: