Wednesday, August 5, 2009

Smögenbryggan











Tor med sin nya, fina nalle.


Bland Smögens sjöbodar och människor, hör det till att trängas minst 1 gång var sommar ;-)


Idag har vi som sagt varit inne i Smögen där vi har gått på bryggan och kikat i "affärer", (bodarna kanske det kallas...eller?), och vi har ätit på en av alla de restauranger som finns där. Vi har haft en helmysig dag tillsammans med mormor och morfar, och Tor lyckades såklart charma till sig en liten, men superdyr märkes-nalle, av gammelmormor ;-)...
(Man ska tydligen seckla lite på det man tycker om och vill ha, så får man det ;-)









En löjlig mama





Nu ska jag sätta mig ute i mormors solstol igen, och försöka fånga lite färg...

2 comments:

VBF said...

Han ska väl inte gå och övergiva sin kossa??!!!! (busen).
Tack, tack, tackar allra hjärtligast för mitt paket som kon fram idag. Jättefina och jättegoda saker. Fotkedjan är superdupersnygg och går jättefint ihop med mitt lilla "hemmabygge" av svart snöre.. Ska se om jag kan få iordning en bild. Flipflopsen är ju superbekväma och jag ser at dom blir till ny favorit.
Ha det så härligt. Hälsa mormor o mor far. Kram VBF xx

Linda said...

Ne, den håller han fortfarande lika kär...viktigast är den när det ska till att sovas =)

Vad kul att du gillade grejerna som jag skickade iväg...
Jag är redan frälst i mina flip-flops...de är ju så söta med lilla rosetten och hjärtat =).

Hoppas allt är bra!
Kram!