Saturday, August 22, 2009

Strålande lördag!

Mys igårkväll


Godmorgon soliga Lördag!

Idag får jag skynda mig lite nu på morgonen.
M ska vara med i en fotbollsturnernig, just for fun sådär, de är några stycken som har gått ihop i ett lag.
Vem som helst får vara med, en del lag är lite utklädda, och ikväll hålle en stor fest, (som vi visserligen inte ska gå på för vi ska ju på kräftskiva), men det är en rolig grej iaf =).

Jag och Tor ska försöka gå ner till idrottsplanen och kika lite, eftersom även andra bekanta ska vara med.
Men jag har en del saker att hinna med innan vi går ner, så dags att sätta igång...

2 comments:

annett said...

Vilket härligt kort.De här killarna hör till mina favoriter.Synd att vi inte visste att det var fotboll. Skulle varit kul att se den gamle fotbollsspelaren. farmor skickar kramar

Linda said...

Ja, det är ett superfint kort, och kommer såklart hamna i ram här hemma sedan =)...
Ja, jag och Tor tyckte att M var jätteduktig igår, själv kände han sig lite "stum"...