Saturday, August 29, 2009

Nya ting

Min nya fina tunika, (kommer passa bra i höst, (nice med lite färg lixom)
Jag vet...denna klänningen ser inte så märkvärdig ut när den hänger på galjen...
Men på, är den FAB...det var M som faktiskt tvingade mig att ta med den hem...eller ok... kanske inte tvingade, men han tyckte att jag skulle ha den ;-)

...och denna lila skönhet är bara så lovely...jag älskar den.
Jag valde på denna och en annan väldigt färggrann klänning...och ni vet hur man ibland kan komma hem och lixom ångra sig, och tänka "jag kanske skulle köpt den andra"...
Men denna gång har jag absolut fattat HELT rätt beslut.
Jag är förälskad i denna klänningen =)

Nu har jag visat mina nya värvningar till garderoben som jag bara är så nöjd med så jag kan spricka.
Tack min fina pojkvän!
Du skämmer bort mig så skamlöst ibland...men jag skulle aldrig i mitt liv ta något av detta för givet, jag skulle aldrig i mitt liv ta Dig för givet.
Varje dag är jag så tacksam att jag har dig...du och Tor är allt jag behöver i denna världen.
Det är Ni som är luften jag andas.

No comments: