Monday, August 17, 2009

Åh, min favoriträtt...

Vi har varit och ätit lite middag hos svärmor och svärfar för att fira farbror Robin som fyller år idag. Det var supertrevligt, och gissa om jag blev glad när det bjöds på min favoriträtt, Tacos med tillbehör...åh vad mätt jag blev...och till efterrätt blev det hemmagjord fruktsallad...mmm...
Tack snälla svärmor för den goda maten och efterrätten, kunde inte passa bättre!
Tor fick också present. En superfin body i härlig kvalité av sin faster Karolin.
Tack, tack!
Tor och jag

Jag har just kört ett träningspass på Orbitreken, men mätt som jag forfarande var så fick jag lidandes, (av håll), ta mig igenom de sista 10 min, sedan tränade jag lite mage, men nu får det vara bra för idag...Jag satsar stenhårt på gymmet imorgon ;-)...och förhoppningsvois även en prommis under dagen, om vädret tillåter *hoppas*
Nu säger jag godnatt till min kära blogg, och DIG också såklart!

No comments: