Saturday, August 15, 2009

En trevlig dag att se fram emot

Jag har just kört ett 45 min-pass på Orbitrek, och nu sitter jag och äter frukost som M hade gjort iordning till mig, medans jag tränade.

Idag blir det en sväng till Sandra och Jakob...den som aldrig blev av förra veckan...Nu är Tor allt bra sugen på att träffa lille Tim =)...

När vi kommer hem igen ska jag fixa mig iordning, för ikväll är jag bjuden på inflyttningsfest hos fina Karolin, *ser jag fram emot*.
Det blir lite vin för min del ;-)...och just nu är jag i valet och kvalet om jag skulle cykla till festen som håller hus bara några km från mig...(men man kan ju hinna bli allderes ruffsig i håret och svettig på vägen dit), eller om jag skulle ringa bror min och utse honom till kvällens chaffis...jag får tänka lite till...

Alltså har jag en supertrevlig dag att se fram emot...hoppas jag ni också har =)...

No comments: