Thursday, August 20, 2009

Date i stan

Vi har varit på så supermysig date med min fina Anna-Stina!
Tor var superglad hela tiden och ville vara med och prata och skratta...och det fick han såklart. Han tycker verkligen om Stina...(no wounder)...Stina; du kommer bli den bästa förskoleläraren ;-)
Vi var på Söderströms som ligger i Kopparporten, och där har de de godaste smoothisarna som jag vet. Idag fick det bli en hallon...*mmm*
Tack för idag. Du är FAB!
Min fina Stina!
Tor ville såklart sitta i stol och vara med, vagnen är inget för honom när det ska fikas

Bus med Stina

2 finingar som fjantar sig =)

Så skrapade vi lotter, (våran lilla tradition ;-)

På vägen hem hann jag och Tor åka och handla innan vi skyndade oss hem så Tor fick äta, och eftersom han bara sov typ 10 minuter i vagnen på stan, så somnade han direkt efter han hade fått lite mat i magen...så nu varvar jag ner lite här hemma.
M har just kommit hem, och hade köpt med grillmat, så ist för mina köttbullar med potatis och brunsås, så blir det grillning ikväll.
...och nu ringde precis Conny och frågade om vi ville komma till dem och grilla, så det tackade vi ja till. Åh, så trevlig dag vi har...
Det har Ni också hoppas jag!




No comments: