Thursday, August 27, 2009

Bokat frisörtid

Vi har varit i stan hela familjen. jag skulle titta efter en klänning, eller något fint att ha på mig när jag ska till Jönköping om 2 veckor, men jag hittade inget idag. M har lovat att vi ska åka till Trollhättan i helgen och se om vi kan finna något...man vill ju vara pretty när man ska ut på äventyr ;-)

Hur som helst fick vi storhandlat iaf, vilket ju käns skönt, och jag fick bokat tid hos en frisör =).

Om ni minns, så skrev jag för några månader att min 2:a frisör på typ ett halvår hade gått och blivit sjukskriven. Jag har varit tillbaka på min gamla frisörsalong en gång sedan dess men jag beställde ingen ny tid den gången, utan tog alla dessa byten av frisör som ett tecken på att det kanske var dags att prova någon ny frisörsalong.
Så nu har jag beställt tid på en annan frisörsalong, hos en ny frisör, som dessutom verkar vara i min ålder, så jag ser verkligen fram emot Tisdag...*i,m so exited*...


Nu har M just dragit ut för att springa, jag tinar kycklig, för ikväll ska vi priva en ny indisk maträtt som jag aldrig har gjort förut =)...får väl se hur det ska smaka...
Hoppas ni har en FAB kväll framför er!

No comments: