Tuesday, August 18, 2009

Min samling är fulländad


Om ni har läst bloggen ett längre tag så vet ni att jag älskar Sophie Kinsellas böcker om Rebecca Bloomwood (Shopaholic).
I förra veckan kom boken, (den sista), i min brevlåda, och idag kom äntligen filmen som jag har läntat SÅ efter...
Min shopaholic-samling är fulländad =)!
...Nu ska jag bara hitta det perfecta tillfället att se filmen också..."the moment" måste vara ett perfect "inte-kan-bli-störd-av-bebis/sambo-tillfälle", och såklart med massa godis...;-)

4 comments:

VBF said...

Tyckte jag såg en "Shopaholic abroad" på Sainsburys i veckan....... Ska jag kolla igen? Kram (får bli efter semestern, vi åker till Turkiet på Torsdag!!! Jippiiiiiii 2 veckor av sol o bad)

Linda said...

Vaddå?, på DVD?...Isf får du gärna kolla efter en gång till...för boken har jag ju läst...
Den första shopaholic har just kommit ut nu i dagarnde här i Sverige...
Åh, vad spännande!

Ha så kul i Turkiet, haha, hälsa dem från mig ;-)...skojja. Passa på att njut och hoppas ni får fint väder, för om ni har haft samma eländiga regniga sommar som som oss, så kan ni behöva lite sol...

Karolin said...

Hej hopp! Skulle kunna få låna den tredje boken oxå av dig, har lixom fastnat för dessa böcker. Otroligt fängslande :-)) Kram

VBF said...

Nej, det var boken....
Jadå, jag ska hälsa. Det är ju inte samma ställe men vem vet.... underhålls-teamet kanske flyttat på sig.... ;P (får nog dock inte mycket nöje ur oss- gamla uvar)
Kram till alla // Jxx