Wednesday, August 19, 2009

En paus i skuggan

Jag och Tor har varit ute på promenad nu i förmiddag, och på vägen stannade vi och tog en paus i skuggan. Jag hade med vatten till oss båda, leksaker till Tor och en bok till mig.
Härligt svalkande, när man går med vagnen så benen glöder ;-)

Även fall vi går en ganska så lång bit nu för tiden, så har Tor fått för sig att inte sova i vagnen, utan har väljer att hellre somna när vi kommer hem, (i sin egna säng).
Jag tror det är bara sör att han har kommit på att det finns SÅ mycket att se nu när han sitter upp i vagnen =)...

Vattenpaus i skuggan vid den blå bänken


Nu ska jag baka muffins, för 14.30 får vi mysigt besök av Hanna och Milla, och vi har inget fika hemma, så bäst att jag sätter igång =)...
Hoppas ni har en härligt FABalicious dag!

No comments: