Monday, August 10, 2009

Att plötsligt vara mobil

Idag har Tor blivit mer mobil...och därmed självständigare...
Vi har nämligen varit och köpt hopnom en gåstol, som han älskar.
...och för oss är det så kul att se hur han skrattandes tar sig fram, bak, och åt sidan i denna underbara uppfinning.

Jag har hört att gåstolar av någon anledning inte är bra för barnen, då den ska typ hämma barnen att lära sig att gå ordentligt...men jag tor nog inte att det är så farligt...och jag har faktiskt tänkt att Tor ska få lära sig att gå på fler sätt än med bara gåstolen...

Men tänk bara känslan för honom att kunna se mig sitta i soffan, medans han kan fara runt all by him self...så kände jag mig senast när jag just hade fått körkort ;-)...Ni vet ju hur det kändes, ellehur =)...



Såhär styr man mamma...med tungan...såhär, titta...

2 comments:

Lena Askerlund said...

Ja, han ser verkligen ut att trivas i sin gåstol. Och tungan används flitigt som vanligt - härligt!/LA

Linda said...

Ja, den verkar verkligen vara ett bra köp...Han tycker den är såå kul, och han lyser med hela ansiktet när han får sitta i den =)...