Sunday, August 23, 2009

Kräftkalas!

Som ni vet så var ju jag och M iväg på kräftskiva igår, och vilket kalas det blev...riktigt kul och livat!
Vi gjorde det man brukar göra på kräftskiva; åt kräftor, dansade, sjöng, snackade massor, hade trevligt med härliga människor och bara njöt av en härlig lördagkväll.
Vi hade superkul, och många roliga och knasiga saker hände under kvällen och höll alla på gott humör =)...
En fest att minnas ;-)!
Haha, äntligen fick M användt den där skortan som har hängt länge i garderoben och bara varit helt ny och oanvänd...Min cooling!


Vi hade tur med vädret så vi kunde vistas även utanför garageportarna =)
Enda bilden på mig själv under hela kvällens gång...(iaf på min egen kamera ;-)

Jag och M tackar Johan och Fia för kräftskivan igår, supergod bål , gott sällskap och bra musik fick vi njuta av!




No comments: