Sunday, August 16, 2009

Tjejfest

Åh, vad kul jag hade igår. Några av tjejerna som var på festen kände jag igen sedan innan och några av dem blev helt nya bekantskaper, och det är alltid så kul att träffa människor!
Det var en riktig tjejfest, och det var längeseddan jag var på en sådan...(fest överhuvudtaget), så jag njöt av att bara vara Linda på fest...i god vetskap om att M och Tor hade det supermyigt här hemma.
Karolin!
Girls in tha sofa...
...och mer girls...
Jag och Karolin...något senare under kvällen...
Tack så jättemycket för en superkulig kväll med alla trevliga tjejer.
Du har verkjligen skaffat dig ett supermysigt kryp in Karolin!



4 comments:

Karin said...

Hej Linda! Ja vist va de super trevligt igår =) ett härligt tjejgäng i Karolins ur mysiga lilla torp =) /Karin

Linda said...

Ja, ni är ju ursköna hela gänget! =) Hoppas vi ses snart igen!

Karin said...

du va urskön du med =) hoppas jag med !

Karolin said...

Tack själv. Var jättekul att ni kom allihop. Vi måste ta en tjejfest med gänget nån annan gång oxå. Kramkram

Ps. Tack för det jättefina halsbandet, har vart på idag trots att det var folkrace :-))