Thursday, August 20, 2009

Soliga sensommar!

Det är ju helt underbart att vi har en så härlig sensommardag idag!
Pappa ringde förut och talade om, (bara ifall att jag undrade), hur härligt de har det på sjön.

Han ringde nämligen igår eftermiddag och frågade om inte jag och Tor skulle följa med ut idag eftersom det skulle bli fint väder...men vi kunde ju inte eftersom vi hade bokat date med Anna-Stina.
Dagen har varit superbra, och jag älskar verkligen att träffa Stina som är så härlig...men jag kan inte undgå att bli liiite avundsjuk på pappa och Beccis som ligger och solar på härliga klippor ute i vänderns skärgård...
(Antagligen så var det väl det pappa ville också när han rinde...så han lyckades ;-)

Jag hoppas påå fint väder nästa vecka igen, för vi har sagt att då kanske vi kan åka ut en tur någon dag...*hoppas*...

No comments: