Thursday, August 6, 2009

Home sweet home

Vi fikade när mamma hade kommit, och innan vi skulle packa in oss i bilen och åka
Tack så jättemycket för dessa underbara dagar vi har fått vara hos er mina kära morföräldrar...Jag älskar er så mycket!


Vi kom hem ca 16.30, och har sedan dess försökt att varva ner lite. Det är faktiskt skönt att komma hem efter man har varit iväg några dagar, även om man trivs som fisken i vattnet på semestern ;-).
M har åkt till stan för att handla lite, så vi lämnade ett nästan tomt kylskåp efter oss när vi for, och Robin har just varit här och hälsat på Tor.

Nu sitter Tor nöjd och belåten i sin babysitter, med majskrok att smaska på, och tittar på TVen.

När M kommer hem tänkte jag ta mig ett träningspass på Orbitrecen...eftersom jag har hoppat prommisen idag, och ist solat i trädgården vid sommarstugan...

Imorgon har vi planer på att åka ut på sjön...det gäller ju verkligen att suga åt sig så mycket sol som möjligt nu när den faktiskt är här.

Hoppas ni har en helmysig kväll, och kom ihåg att krama era nära lite exra ;-)...

No comments: