Tuesday, August 25, 2009

Godmorgon!

Hello!

Vi har varit vakna ett tag här, jag och Tor. Tor har ätit och jag också, och nu har jag lite att fixa med här i förmiddag för kl 12.00 kommer våran luncdate Moa och hennes lilla Isa =), det ska bli så kul att träffa dem.

Jag ska bjuda på lite lunch och fika tänkte jag...men nu på morgonen märkte jag att mjölken är slut :-S, det är ju bara så typiskt, när man tror att man har allt hemma. Jaja inget att göra åt...

Önskar Dig en bra tisdag!


Tor ligger bredvid mig och tittar på TV. Denna stilen är tydligen bekväm...?

2 comments:

Ida said...

Haha vilken störtskön ställningen han har snyggingen =))Trodde vi skulle få set er på babysången idag men du hade ju fint främmat såer jag =) Kram!!

Linda said...

Ja, det bestämmdes ju förra vecka att vi skulle ha främmat idag så jag hoppade babycafét, men kanske dyker upp nästa gång =) Hoppas ni har haft en bra dag iaf!