Sunday, August 30, 2009

Söndagsdate

Vilken underbar fikastund vi har haft!
Det kändes jättekul att träffa Anna idag och prata om allt och inget. Jag tog med henne till Skogshyddan. Det blir ju gärna det eftersom det är bland det mest barnvagnsvänliga cafét som jag vet...
Det ska verkligen inte få ta 2,5 år innan vi ses igen, det har vi lovat, och jag kommer absolut åka till henne någon gång i höst, (om så bara över dagen, det är ju faktiskt inte långt), och vi pratade om en partyhelg frampå i GBG...är det någon som vet hur man festar så är det Anna...det minns jag allt från våra äventyr i London ;-)...
Du är fortfarande helt FAB, Anna! tack för idag!
Anna och Tor lär känna varandra
Me and Anna!
...making funny faces...

Anna, innan hon skulle åka vidare...
Vi ses snart igen!





4 comments:

Anonymous said...

fÅR MAN FRÅGA VART DU KÖPT DEN FINA BLUSEN?

Linda said...

Tunikan är köpt på Carlings i Trollhättan,(överby). Kul att du gillade den =). På rea nu för 199 ;-)

Anonymous said...

fanns den i fler färger

Linda said...

Nej tyvärr den fanns bara i den färg som jag har...