Friday, August 21, 2009

Friday, Sweet friday

Tor i onsdagskväll. Jag höll på att laga mat, och gjorde samtidigt situps framför Tor.
Varje gång jag kom upp gav jag honom en puss =)

Fredagar är nästan som en karamell. Man vill alldrig att de ska ta slut...och det bästa är att med varje vecka kommer en ny fredag *Hurra* =) Jag älskar fredagar!

Idag ska jag och Tor åka till Skogshyddan där vi ska träffa några av de andra mammorna i f-gruppen. Ska bli så kul, har ju inte sett en del på evigheter käns det som., men nu är ju de flesta semestrar slut, och kanske är det dags att återuppta rutinerna =)...

Tor sover fortfarande, och jag smög upp kl 08.00 för att hinna fixa mig iordning och äta frukost...vilket är gjort nu, så nu väntar jag bara på att Tor ska vakna...men det verkar som jag får smyga in och väcka min lilla sovande skatt...

Ha en FABalicious fredag!

No comments: