Tuesday, August 11, 2009

Trots molnig himel, lyser solen i mitt hjärta

Jag vaknade av ljudet till en överglad Tor som jag förstod satt/ stod och gick i sin babywalker då de glada tonerna från knappdekodern spleade vilt ända in till sovrummet.
Men jag valde att ändå ligga kvar en stund för att mysa med Pepsi som låg och sov bredvid mig.

Idag ska vi åka till min pappa, och om det är uppehåll ska vi dessutom åka ut med pappas nya båt...*hoppas verkligen det är uppehåll*

Nu ska Tor äta lite, och jag ska fixa iordning lite frukost till mig och M

Jag känner på mig att detta blir en bra dag, trots molnigt ute så lyser solen i mitt hjärta när jag får vakna så som jag gjorde idag. Inget värmer mitt hjärta så som Tors skratt och glada ansikte...

Hoppas att ni också känner er motiverade inför denna underbara Tisdagen...

No comments: