Tuesday, December 8, 2009

Tävling!

Jag har bestämt att på eget initiativ ha en liten tävling här inne på min blogg, eftersom det ju snart är jul och allt ;-).
Jag har ju aldrig haft någon tävling förut, men nu så tänkte jag ge er chansen att kanske få lite tur i stundande juletid.

Du kan vinna sunshine-halsband och tillhörande sunshine-örhängen från Oriflame, (aldrig användt).
Smyckena är förgyllda, och kanske skulle de passa till jul eller nyårs-outfiten?...

Om du vill vara med och tävla så ska du lämna en kommentar i detta inlägget om varför du vill vinna smyckena. Glöm inte att skriva namn ;-)

På fredagkväll lottar jag ut vinnaren till detta halsband med tillhörande örhängen.

Lycka till!
Wow, vad kul och spännande...om detta visar sig att vara en hit så kanske det kan bli fler tävlingar i framtiden ;-)

2 comments:

Jessie said...

Trodde aldrig det skulle hända mig
Även om man får barn har man väl tid att ta hand om sig
Nu är jag dock där, går i myspys hela dan
Spy på kläder, fet i håret & äckligast i hela stan
Om Elliot ska få något syskon innan han blir alltför stor
Kan kanske behövas lite glitter & glamour :)

Linda said...

Vad kul!, första tävlande...om ingen annan har anmält intresse innan fredag-kväll blir det Jessie som vinner...kanske kommer tävlingen igång nu?...kom igen Ni där ute...jag vet ju att det är måna som läser, någon mer måste väl villja ta chansen att vinna ;-)?...