Thursday, December 31, 2009

Going turkos

Tor vilar efter mellanmål och bad, så jag och M har hunnit fixa oss iordning inför kvällen.
Precis som förra året är vi bjudna till Niklas och Julia och det ska bli mys!
Vi blir bara vi 4, och Tor såklart, men det blir allderes lagom känner jag =).


Idag satsar jag på lite turkost för att piffa upp min svarta klänning.
Smyckena är de som jag gillar allra bäst. Jag har ärvt dem efter min pappas mormor för 5 år sedan, men jag har bara användt dem 1 gång förut så jag tyckte att det var dax nu ;-)...
Det käns lyx att ha sådär riktigt fint, antikt och gammalt på sig för en kväll, men när annars ska man känna sig lyxig om inte på nyårsafton?...





Jag passar på att önska Dig ett Gott Nytt År!
(Detta blir årets sista inlägg)

2 comments:

VBF said...

Jag får en tår i ögat. Fina mormor Ninni. Ha en superskoj kväll. Kramen x

Linda said...

Man är rädd om sådant som betyder något...smyckena är jättefina och jag vill såklart ha dem kvar så länge jag lever så jag vågar inte använda dem för ofta. Kvällen var superbra! Hoppas ni också hade en bra nyårsafton.