Sunday, December 27, 2009

Jobbat idag


Jag och Tor i torsdags (Julafton)
Jag har just kommit hem från jobbet, (hade en kort tur på 4 timmar idag, sedan länge tillbaka)...och nu när jag kom hem var jag såklart tvungen att köra lite på vårat nya Wii ;-).
M har just åkt till gymmet, (det är ju ingen innebandy idag tydligen), och Tor tar sig en eftermiddagsnap, (då blir det väl sen läggning för honom ikväll, men det kan han få idag tycker jag), så jag passar på att skriva ett litet inlägg.

Jag hade underbar sovmorgon i morses och medans M var inne i stan en sväng på förmiddagen så myste jag och Tor framför tven och "Mitt i naturen"...vilket mysigt program det var...jag har aldrig tittat förr men Tor blev så farsinerad av djuren så vi blev sittandes.

Det ska bli skönt med en hemmakväll ikväll. När M kommer hem från gymmet har vi inget planerat förutom att han ska ha med sig sallad hem till mig också hoppas jag på en mysig kväll med mina godingar.

Hoppas att ni också har haft en härlig dag och att ni njuter mellandagarna =).

No comments: