Sunday, December 20, 2009

Morfarbesök och nytt knäckförsök

Just nu har jag en megatrött kille bredvid mig, men jag försöker hålla honom uppe lite till...ca 30 minuter skulle vara bra. Han är i alla fall redo för sängen men jag vill inte somna honom för tidigt för då kanske han hinner vakna och vara pigg innan jag och M lägger oss ikväll...

Min pappa har varit här idag med sin sambo Anne-li, och vi har fikat, pratat och bytit julklappar. Tor var lite blyg för sin morfar i början, men efter en liten nap och med ny energi var morfar inte läskig att sitta hos längre ;-). Ska lägga upp bilder sedan, men hinner inte nu...

Jag och Tor har just kokat ny knäck, då den jag kokade igår blev lite misslyckad...men idag blev den prima ;-)...knäck är verkligen gott...

Hoppas ni njuter av kvällen.



2 comments:

VBF said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Linda said...

Jag svarar på din mail =)...