Tuesday, December 15, 2009

Snöprommis och julfix

Såklart att det skulle börja össnöa när vi skulle gå ut på prommis, och sedan avta när vi var nästan hemma....men det gjorde mig INGENTING! Jag gick och bara log stort genom hela promenaden för jag älskar snön...och prommisar, så med snö virvlande in i ögon och ansikte gick jag med lätta steg min och Tors dagliga runda och han somnade...och sover fortfarande.

Medans han sover har jag hunnit med mycket här hemma. Jag har fått upp lite tomtar och juldukar...i helgen ska granen sättas upp också *längtar*.
Det är ju faktiskt lite så att det mysigaste med julen är ju INNAN själva julen...sjävlaste väntan lixom =)...och då vill jag få upp tomtar och så nu, för att njuta så länge som möjligt...efter julen vill jag helst ha ner det mesta så fort som möjligt...
Dessutom har jag hunnit hänga upp en tvätt och startat en ny...

Vårat mysbesök som vi såg fram emot blev tyvärr inställt för idag...men det kommer fler dagar...och vi ser fram emot att träffa våra fina vänner en annan dag i stället.

















Tröttis ute på promenad i snöyret.

No comments: