Tuesday, December 29, 2009

Snart lunchtid...

Oj, vad tiden går fort idag...men så har jag ju hunnit med både prommis, Wii fit och lite plock här hemma också.

I eftermiddag ska vi åka till farfar, han är tyvärr inte hemma idag, men vi tänkte ändå passa på att träffa hans fru då hon har bjudit oss dit på lite fika. Innan dess tänkte jag hinna med en snabb runda på stan då det är lite jag måsta fixa...

Hoppas ni har en bra dag!
Blog ya leter, måste sätta igång att fixa mig iordning nu =)...

Här kommer lite bilder från igår; Kvällen var FAB!


3 killar i lek-tagen

Tor och Elliot

Wallentin och Tor







2 comments:

Ida said...

Tack så mycket för igår var super gott och som alltid lika trevligt att träffas alla!! Gott nytt år säger vi om vi inte ses innan!! Kram!

Linda said...

Tack ska Ni ha. Vi hade så trevligt med er allihop, (som vanligt). Gott nytt år till er också, så ses vi snart hoppas jag. Kram