Wednesday, December 16, 2009

Just nu...

Jag och Tor myser här hemma och väntar på att M ska komma hem.
Jag ska, (som vanligt på onsdagar), ge mig iväg till gymmet för lite spinning och solning så det ska bli nice, och när jag kommer hem väntar Thaimat, som M lovade att köpa med idag ;-)...

Just nu hoppas jag att Tor ska få en pulka, (som han ju har önskat sig), i julklapp, för jag längtar verkligen tills vi kan ge oss ut i backan här bakom vårat hem och åka lite pulka i snön...det är ju verkligen sånt väder nu, och jag hoppas det kommer hålla i sig ett bra tag i vinter =)






4 comments:

VBF said...

Mysigt med snö. Här snöar det också idag fast det lägger sig ite. Vi får väl se om det blir något i natt. Vill egentligen att det väntar lite med snön till helgen för annars stänger dom skolan och jag har inte råd att ta ledigt. Dom har jullov nästa vecka och Då är jag ledig och det kan snöa hur mycket som helst....
Jag undrade lite vad Thimat är? Menar du thai mat eller är det något nytt spännande jag missat??
Ha det så bra o krama varann. Jxx

Linda said...

Hehe, Ne jag menade Thai mat ;-).
Japp härligt med snö men vi får väl hoppas att det inte blir för mycket hos er förens till helgen då. Det är ju kul för barnen...här hemma tror jag nog mest att det är jag som blir mest fräls och Tor får hänga på ;-) haha...men om nått år så är det nog ömsesidigt =D Hoppas allt är bra!

Anonymous said...

Ja man vet ju aldrig vad tomten kommer med=)/faster

Linda said...

Ne precis...och snäll har han ju varit...för det mesta ;-)